Merksprint
Van groot belang voor het ontwikkelen van een effectieve strategie is het maken van scherpe keuzes.
Spark werkt daarbij met het Strategische Communicatie Frame aan de hand van de theorie van Betteke van Ruler en Frank Körver.
“Overzicht
is goud
waard”
Wij hebben de theorie in een eigen jasje gegoten. Inmiddels hebben we hiermee tal van opdrachtgevers geholpen met het uitzetten van de koers voor komende jaren en verder.
Het Strategisch Communicatie Frame helpt bedrijven en instellingen om keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om de ambities te realiseren.
Geen pakken papier die in een bureaula verdwijnen!
“Kiezen om gekozen te worden”
Twee sessies van 1 dagdeel zijn vaak voldoende om een helder beeld van de huidige situatie en de ambities voor de komende jaren vast te stellen.
De uitkomst is een strategie die overzichtelijk in een frame wordt gepresenteerd. Geen pakken papier die in een bureaula verdwijnen!
Het Strategische Communicatie Frame laat in één oogopslag zien wat de plannen zijn.
Kleine moeite
Wij komen graag eens vrijblijvend praten om uit te leggen hoe we te werk gaan en wat het oplevert.
Waarom wachten?
Bel voor meer informatie gerust met Fred Többen
06 – 216 068 67