Merksprint

Van groot belang voor het ontwikkelen van een effectieve strategie is het maken van scherpe keuzes.

Spark werkt daarbij met het Strategische Communicatie Frame aan de hand van de theorie van Betteke van Ruler en Frank Körver.

Sparketing Merksprint Contact
Sparketing Merksprint Kennismaking

“Overzicht

is goud

waard”

Wij hebben de theorie in een eigen jasje gegoten. Inmiddels hebben we hiermee tal van opdrachtgevers geholpen met het uitzetten van de koers voor komende jaren en verder.

Sparketing Merksprint Uitwerking

Het Strategisch Communicatie Frame helpt bedrijven en instellingen om keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om de ambities te realiseren.

Geen pakken papier die in een bureaula verdwijnen!

“Kiezen om gekozen te worden”

Twee sessies van 1 dagdeel zijn vaak voldoende om een helder beeld van de huidige situatie en de ambities voor de komende jaren vast te stellen.

De uitkomst is een strategie die overzichtelijk in een frame wordt gepresenteerd. Geen pakken papier die in een bureaula verdwijnen!

Sparketing Merksprint Plan

Het Strategische Communicatie Frame laat in één oogopslag zien wat de plannen zijn.

Sparketing Merksprint Groei

Kleine moeite

Wij komen graag eens vrijblijvend praten om uit te leggen hoe we te werk gaan en wat het oplevert.

Waarom wachten?

Bel voor meer informatie gerust met Fred Többen

06 – 216 068 67